07-07-2019 | Huldigingsconcert | D’n Binger Meijel

Zondag 7 juli vindt het traditionele huldigingsconcert van Harmonie Eendracht plaats. Tijdens dit concert zet de harmonie Meijelnaren die het afgelopen jaar een feestelijke mijlpaal hebben gevierd op muzikale wijze in het zonnetje. Naast een optreden van alle geledingen van harmonie Eendracht is er ook hulde voor alle geslaagden van Tone Muziekles en kiest de vereniging de muzikant van het jaar. Zin in een muzikale ochtend met Harmonie Eendracht? Kom dan naar het huldigingsconcert op zondag 7 juli om 10.30 uur in D’n Binger in Meijel. De toegang is gratis, u bent van harte welkom!

Niets missen van Harmonie Eendracht?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste uitnodigingen voor concerten en informatie over kaartverkoop.

2019-05-27T08:44:55+02:00