Doe-mee2019-05-06T22:17:34+02:00

Enthousiast, energiek en betrokken? Doe mee!

Vind jij het leuk om wat meer te doen bij onze club dan alleen muziek maken? Harmonie Eendracht heeft een bestuur en allerlei commissies waarbinnen je als lid of fan op organiserend vlak actief kunt zijn. Je steekt er heel wat van op, je helpt onze club én het is ook nog eens hartstikke gezellig!

Ontwikkel jezelf

Er komt heel wat kijken bij het organiseren van een concert, jaarmarkt of het managen van een vereniging. In het bestuur en de commissies werk je samen met leden die al ervaring hebben. Hierdoor leer je van elkaar. Ben jij nog niet zo ervaren? Geen probleem, we nemen je bij de hand!

Leg contacten

Je leert veel nieuwe mensen kennen. Op de repetitie spreek je vaak degene links of rechts naast je:-). Of  je hangt na de repetitie met je vaste clubje aan de bar. In het bestuur of in commissies leer je allerlei andere leden veel beter kennen. Super verfrissend en gezellig natuurlijk!

Doe iets goeds

De wereld verbeteren, dat wil toch eigenlijk iedereen? Het mooie is, dat het niet altijd in het groot hoeft. Ook jij kan een lokale superheld worden! Hier bij jouw eigen harmonie hebben we je hard nodig. Geef ons je tijd en je inzet, dan maken we er samen iets heel moois en goeds van.

Bestuurslid Pr-communicatie

Bestuurslid

n.t.b.

Laat ons weten dat je mee wilt doen