Steunen2024-03-17T22:33:29+02:00

Gröts op onze fanatieke club, vol leven en initiatief.

Méélser dan het woord “Gröts” bestaat bijna niet. Een resultaat van het unieke Meijelse dialect en de hechte en bruisende samenleving Meijel. We zijn er trots op dat we midden in de Meijelse samenleving staan. Daarom zeggen we ook met recht: Gröts op Méél, Gröts op Eendracht! Ook gröts op ons? Steun onze vereniging en word “Vrienden van” Harmonie Eendracht,  sluit je aan bij het “Damescomité” of door middel van sponsoring met uw bedrijf.

Vrienden van Eendracht

Wordt nu vriend van Harmonie Eendracht en steun onze Meijelse trots. Met jouw steun bied jij jeugd een muzikale toekomst met goede muziekinstrumenten en kans om gezamenlijk te musiceren.

Gun jij het ons?

Meld je hier aan als vriend
vrienden van harmonie eendracht

Dank aan het damescomité!

Op 2 juli 1995 slaat een aantal dames die dicht bij de harmonie staan, de handen ineen. Zij richten het damescomité op. In alle jaren zijn zij een grote steun voor de harmonie. Het comité is een club waarop de harmonie altijd kan rekenen. Met haar financiële bijdragen maakte ze de aanschaf van vele instrumenten mogelijk. Ook droeg ze bij aan concoursdeelname, speciale jubilea en restauratie van het vaandel.

Gröts op onze sponsors

Harmonie Eendracht brengt een rijk concertprogramma en activiteiten. Hiermee houdt zij de cultuur in Meijel levend. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de brede steun die wij ontvangen van onze sponsoren, diverse overheden en instanties. Graag danken wij onderstaande partijen.

Subsidiënten