12-11-2022 | Vacature Bassist(e)

Vacature Bassist(e) Harmonie Meijel

Wil jij muziek maken op eerste divisieniveau in een gezellige vereniging? Wij zoeken een bassist(e)!

Om de brede orkestbezetting van onze vereniging op peil te houden, zoeken wij een bassist(e) die zich aangesproken voelt door een combinatie van muzikale ambitie en gezelligheid.  Op dit moment hebben wij een vacature voor een bassist(e).

Wie is Harmonie Eendracht?

• Harmonie Eendracht onderscheidt zich door het continue streven naar kwaliteit op het niveau van de eerste divisie. De harmonie laat dat hoge niveau niet alleen zien tijdens concoursen, maar juist ook bij al haar concerten en optredens of het nu lichte muziek of symfonische blaasmuziek is. Bijzonder projecten en themaconcerten maken Harmonie Eendracht uniek.
  • Maar we vergeten onze oorsprong zeker niet: een vereniging met haar wortels in Meijel en de regio. Zo laat de harmonie zich graag zien in haar eigen gemeenschap. Je vindt bij het orkest niet alleen muzikanten uit eigen dorp, maar ook diverse leden van buiten Meijel.
  • De binding en saamhorigheid van de leden vinden wij erg belangrijk. Zo organiseren we naast muzikale evenementen ook de Jaarmarkt Meijel, een gezellige Caecilia-feestavond, zomeractiviteit, repetitieweekend en nog veel meer.
  • De wekelijkse repetitie-avond moet naast een muzikale prestatie ook een gezellige avond uit voor de leden zijn. We noemen onszelf niet voor niets de leukste harmonie van Nederland.

Spreekt de vacature Bassist(e) jou aan?

Neem contact op via secretaris@harmoniemeijel.nl of kom eens luisteren. We repeteren op donderdagavond van 20:00-22:00 uur in D’n Binger in Meijel.

2023-07-07T11:36:52+02:00